Bloggportalen Statistik

tisdag 4 december 2012

Massvis med snö!

Herregud vad mycket snö det har kommit under natten! Sen när Nils sover middag får jag ge mig ut och skotta snö. Hoppas bara att vägarna är bra ikväll när jag ska köra hem semesterfirarna från Landvetter! 

Igår när jag satt hos frisören så skickade Pontus ett mms, Nils hade luftat rumpan och passade då på att bajsa på golvet... Haha, så Pontus hade att göra igår, ett riktigt skitgöra! :) 

Sen var jag förbi hos Madde som höll på för fullt med att måla köksväggarna. De är nästan färdiga med nedervåningen och ska flytta in om tre veckor, så fint blir det! Sen när ni flyttat in så kommer vi hela familjen och dundrar in och firar er inflyttning med pompa och ståt! :) (Nils vill inviga ert nyslipade golv genom att bajsa eller kissa på det, ni får välja själva säger han!) :) Visst är han snäll Nils?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar