Bloggportalen Statistik

tisdag 7 augusti 2012

Utsida huset i bilder!

Kom på att jag inte har lagt upp några bilder på utsidan av vårt hus nu när det nästan är klart! Så här nedan kommer några kvällsbilder! 

Igår somnade Nils som en stock redan kl. 21:30. Typiskt nog så drabbades jag av insomnia och kunde verkligen inte somna. Jag bara låg och vände på mig och funderade på allt mellan himmel och jord. När klockan blev 01:30 så hörde jag att Nils började vrida på sig så jag tog upp honom och matade honom innan han började skrika så att Pontus inte skulle vakna. Nils åt och somnade om gott och sov sedan till 05:30 då han ville äta igen. Sen vaknade han vid 07:00 och låg då i sin spjälsäng och sjöng med ljusaste stämman :) Han fick då komma upp i sängen och han busade runt som sjutton! Sen somnade han om och sov till 09:30. Jag somnade nog vid 02-tiden så jag har inte sovit så värst mycket men känner mig hyfsat pigg ändå! Idag ska jag och Nils göra lite ärenden på A6 och sedan ska vi till Vaggeryd i eftermiddag för att bland annat hälsa på mormor och morfar!  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar