Bloggportalen Statistik

fredag 22 juni 2012

Utförsäljning Tradera!


Jag och Pontus håller på och sparar ihop till en liten extra "lyx-grej" som vi vill unna oss men som vi inte vill belasta vårt sparkonto med eftersom vi vill ha en ordentlig buffert ifall något oförutsett skulle hända.. Så därför försöker vi få loss med pengar genom att sälja av lite prylar som vi inte behöver! Jag har ju till exempel hur mycket kläder som helst som jag inte använder på grund av större storlek just nu haha så några av de kläderna har jag lagt ut på Tradera.  Spana in annonserna och se om det är något som ni skulle vilja ha, sök på Lindasmurf på Tradera så dyker mina annonser upp!


Så gårdagskvällen ägnade jag åt att plocka fram kläder, stryka, fota och lägga upp annonser, riktigt kul faktiskt!

Nu ska vi strax åka iväg till Johanna och Anders för midsommarfirande, ska bli så kul!


Trevlig midsommar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar