Bloggportalen Statistik

tisdag 5 juni 2012

Skatteåterbäring!

Skatteåterbäringen ska tydligen komma denna vecka! Trevligt! :) Vi måste göra något roligt för dem pengarna också och inte bara ha dem till trädgården. Skulle vara roligt med någon liten utflykt på semestern! Vi ska ju i och för sig till Göteborg helgen v.26 och umgås med Pontus syster och sambo, det ser jag mycket fram emot! Härligt att komma hemifrån lite!


Här sitter Nils och tittar på när jag får håret klippt och slingat, han var så duktig! Som vanligt alltid lika snäll :) Ytterligare en fördel med att klippa sig ute i Liared, att det är en barnvänlig salong :) Han satt och lekte medans jag slingade håret och sen när jag klipptes så satt han i mitt knä och det tyckte han var jätteroligt! Han tittade på Lillemor hela tiden och skrattade, han kanske är en blivande frisör?? Haha :)



Nu ska vi iväg till förskolan strax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar