Bloggportalen Statistik

måndag 4 juni 2012

Redan v.23, snart semestertider!

Idag är Pontus på inspirationsdag/trivseldag med jobbet och de är på föreläsning i Göteborg och ska sedan ha femkamp på Liseberg! Jag blir såå avundsjuk, jag vill också följa med! :) 
Tyvärr så krockade Pontus trivseldag med mitt frisör-besök upptäckte vi sent i fredags så Nils får helt enkelt följa med mig till frisören, vilket kan bli en utmaning :) Jag får ta med hans babysitter och leksaker så får vi hoppas att han håller sig lugn :)

Den här mysiga bilden tog jag i förrgår kväll! Nils älskar den här kaninen, gillar att sova med den :)
Nils har fått nya böcker, Det lilla tuff tuff tåget och Bubbelvänner. Han gillar att titta i böcker, han gillar särskilt sådana som prasslar och låter :)



När jag var i Vaggeryd så hjälpte jag mamma att boka hotell via det upplevelsepaketet som hon fick av oss i födelsedagspresent. Hon valde Karlskrona så dit ska de åka i juli för en mysig weekend! Jag har aldrig varit i Karlskrona men det ser mysig ut på bilder, fint med skärgården!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar