Bloggportalen Statistik

torsdag 7 juni 2012

Operation uteplats!

Nu när jag varit hemma några månader så har jag verkligen saknat ett headset! Så jag kan prata i telefon samtidigt som man underhåller Nils, byter blöja eller vad man nu ibland måste göra samtidigt som man pratar i telefon! Så Pontus beställde ett headset åt mig på Ebay som jag har blivit helt förälskad i! Det är jättesmidigt, väger typ ingenting och ljudet är till och med bättre än vanliga ljudet i telefonen! Bästa köpet på länge!! Och Pontus är avundsjuk i smyg märker jag haha :) Får nog köpa en likadan till honom!

Jawbone Icon
"Välkommen till Via Direkt, vad kan jag hjälpa till med??  Gräsfläck på din fru säger du?" :)


Igår kom mor och far hit och Pontus och pappa började med den stora uteplatsen. De började på själva ramen och kom långt tycker jag iallafall! Så härligt att det är igång!








På kvällen när mor och far hade åkt hem så gick vi ut på en promenad. 
Vår gata har förändrats snabbt på kort tid, 1 till hus är uppe och grunden till ett annat är påbörjat. Snart är vårt lilla kvarter färdigbyggt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar