Bloggportalen Statistik

måndag 25 juni 2012

Katt-parning!

Denna spray hade mina föräldrar med sig igår när de kom på besök, nu jäklar ska lössen på äppelträden få sig en rejäl omgång!! :)


Igår kväll när jag och Nils satt och myste i soffan och pratade med Pontus i telefon då kommer det en fågel och flyger rätt in i ena rutan! Jag höll på att skita ner mig så rädd blev jag! Fågeln flög iväg igen så jag tror den klarade sig.. Jag har faktiskt funderat på om inte fåglar borde flyga in i så stora fönster titt som tätt och nu fick jag svar på den frågan :)


Jag bara måste dela av mig av denna bild som Johanna mms:ade igår, jag har typ skrattat sen jag fick bilden haha :)
Johanna och Anders försöker para sin hankatt men stackars kissen förstår inte riktigt hur han ska bära sig åt för att para sig så Johanna och Anders letade upp en film som visar hur katter parar sig som deras kisse Ozzy nu har fått titta på, haha! :) Vi får se om han snappade upp nu hur han ska göra! Lycka till Ozzy, det ska nog gå bra ska du se, kanske du får en erfaren katt-tjej som kan visa dig! :)




Nu ska jag iväg på läkarkontroll med Nils på BVC och sen ska jag åka ner på stan och möta upp Johanna för promenad om vädret tillåter, annars blir det fika någonstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar