Bloggportalen Statistik

tisdag 26 juni 2012

Grattis pappa!, Tradera-fynd, BVC-besök, lunchdate och Nils inviger nya däcket!

Igår var ju jag med Nils på läkarbesök hos BVC. Läkaren kollade Nils reflexer, om han följde med med blicken, om han kunde ligga på mage, lyssnade på hjärtljuden m.m. Nils gick igenom besiktningen med blanka papper! Härligt :) Han väger nu 8960 gram och är 70,5 cm lång! Efter besöket på BVC så åkte jag och Nils ner till stan och mötte upp Johanna och Vincent. Vi åt en god lunch på Malmborgs och satt på uteserveringen i det fina vädret. Sedan tog vi en promenad ner till Liljeholmen och sen tillbaka längs Vättern, förbi Piren och sen tillbaka ner genom stan till Östra torget. Härlig promenad i solen, mer sånt väder tack :)

När jag kom hem från min lunchdate och promenad med Johanna så väntade ett paket i brevlådan från en auktion jag vunnit på Tradera. Ett par mjuka Polarn och Pyret-jeans i stl.86 till Nils som jag budade hem till ett mycket bra pris och de var så fina, i nyskick! Så kul när man gör sådana fynd! Jag har blivit såld på Tradera :)

Tradera-fyndet :)
På eftermiddagen var det fortfarande fint väder så Nils fick inviga nya soldäcket och även picknick- filten som jag köpte på rean hos Cervera. Nils godkände både filt och soldäck! :)


Igår började Allsång på Skansen, Nils tyckte att det var kul att sitta och sjunga med i låtarna. :) Tur att vi inte har några grannar som tvingades lyssna på skrålandet från min "ljuva" stämma :) Sedan började ju Morden i Midsomer igen, fantastisk tisdagskväll!!



Och för att inte glömma! Pappa fyller år idag! Han blir hela 56 år ung idag! 
Grattis till pappa och Nils morfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar