Bloggportalen Statistik

lördag 2 juni 2012

Brownies!

Igår bakade jag brownies med hasselnötter, det blev jättegott! Jag fick nästan sätta hänglås på kylskåpsdörren för att Pontus åt upp alla kakor, då är det goda kakor minsann!:)
Här har ni länken till receptet:
www.recepten.se/recept/brownies.html

Igår tittade vi på Let´s Dance och det var ett väldigt bra program! Tidigare säsonger av Let´s Dance har jag tyckt varit tråkiga men den här säsongen var verkligen jätterolig! Det ska vara lite kvalité på dansarna! Första säsongen vann ju styrkelyftaren Samuelsson och denna gång vann Anton Hysén, lite skillnad i danskunskaper dem emellan!! :)

Pontus jobbar ju hela helgen tyvärr så jag och Nils ska nu åka till Vaggeryd, vi ska bland annat hälsa på min fina mormor och morfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar