Bloggportalen Statistik

fredag 1 juni 2012

Bengtsbryna- besök!

Igår var jag ju nere på stan på min egentid och fick tag på en hel del fynd på Jessies jobb! Köpte 2 shorts, 1 tunn cardiga och 1 bikini! På min var jag även på Byggmax och köpte trallskruv och var på Ekohallen och köpte 10 stycken 50-liters säckar med planteringsjord, lillbilen gick på knä hem :)


Idag blev det lite mer shopping då A6 som idag och nu i helgen firar 25 års- jubileum och många butiker hade rabattkuponger ute i senaste numret av A6:an med rabatter upp till 30%! Så jag och Nils stod utanför A6 idag när de slog upp portarna klockan 10 och gjorde massa bra fynd! Köpte bl.a. en amningsbh på Twilfit för 160 :-, den kostar annars 349:-, sen köpte jag lite kläder till Nils och en snygg Hilfiger-t-shirt till Pontus.


Igår var ju vi ute hos Johanna, Anders och Vincent i Bengtsbryna. De bjöd på massa mat och fika och allt var supersmarrigt och vi hade såå trevligt!
Vi var inte hemma förrän klockan 12 inatt så Pontus var nog lite seg när han gick upp till jobbet i morse men det kan det vara värt ibland! :)




Först övade Anders på tavla..

...och gick sen på hästarna! :) Haha :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar