Bloggportalen Statistik

torsdag 31 maj 2012

Möbelleverans!

Igår var vi på Stenshopen och tittade på olika sorters sten. Vi fastnade lite mer för de lite större, mörkare granitplattorna. Vi fick med oss en offert på vad det skulle kosta med just de plattorna. Vi ska kika runt lite till innan vi bestämmer oss!

På eftermiddagen kom möblerna från Bergmans möbler, färdigmonterade och inburna direkt dit de skulle stå, smidigt! :) Det blev jättebra med skänken i köket, gjorde stor skillnad! Ser mycket mer hemtrevligt ut nu :) och nu har jag även någonstans att ställa Bengt och Lotta- lampan! :)




Nils blev så här nöjd med de nya möblerna:

Nu ska jag strax iväg på egentid! Det var längesen nu och det känns som om att jag exploderar snart om jag inte får komma iväg hemifrån ensam!! :) Så jag ska åka ner på stan en sväng och hälsa på syster yster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar