Bloggportalen Statistik

onsdag 30 maj 2012

En pizza med plastbit, tack!

Jag och min älskade son! Är så himla glad och tacksam för att jag fick en sån fin liten son!!

Igår kom pappa och en kompis till honom med virket till vår uteplats! 
Så nu är det bara att börja snickra! 
Vi var förberedda på att bära av allt virke så det var väldigt skönt att det gick att baxa av virket från bilen. Nu ska vi bara hitta en dag då vi kan börja snickra! Tyvärr jobbar ju Pontus hela helgen så då blir det inget snickrat. Förhoppningsvis kan pappa och Pontus komma igång nästa vecka istället. Jag och Pontus kan ju inget om hus eller om altanbyggen m.m. så vi är väldigt tacksamma för att pappa hjälper oss hela tiden! Och jag tror att pappa tycker det är ganska kul att hjälpa oss också, hoppas jag! Haha :) Och vi får ju hoppas att vi lär oss så att vi en dag kan hjälpa Nils :)


Igår kväll kände vi oss lite bekväma så vi köpte hem en pizza från Biblos. De har nyöppnat här i Huskvarna och har ny fräsch lokal så det kunde ju vara kul att sponsra dem lite tänkte vi. Men tji fick vi! När vi öppnade pizzakartongen så fick vi en chock, det såg allt annat än gott ut! Sen hittade Pontus en plastbit på sin halva, blä! Nej ska vi äta pizza igen så får det bli från Casa Grande där de har fräscha stenugnsbakade pizzor.


Efter den mindre trevliga middagen så begav vi oss ut på en skön kvällspromenad. Det är ju så fint ute nu när det är så grönt och vackert! 
Man blir ju så lycklig av att bara ge sig ut och känna att sommaren nu är på väg!

När vi kom hem så kollade vi på den andra hyrfilmen som vi fått hem, At night i fly. Men det var en besvikelse för det var visst en dokumentär om New Folsom- fängelset. Inte så kul att kolla på.. :) Jag måste börja läsa på baksidan av filmerna istället för att bara kolla vad filmen fått för betyg på Imdb!! :) 

Har ni inte tagit del av erbjudandet på Lovefilm redan så gör det nu, 1 månad gratis, ni kan se så många filmer ni vill och ni kan avsluta det direkt innan månadens slut om ni inte vill fortsätta. Följ länken här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar