Bloggportalen Statistik

onsdag 9 maj 2012

Besök av Johanna!

Idag kom Johanna hit efter sin kontroll. Hennes blodtryck hade minskat lite nu iallafall, skönt! Vi käkade lunch och åt bröllopstårta till efterrätt :) Nils passade på att hälsa på Vincent i magen genom att försöka äta på magen på stackars Johanna! Haha :) Johanna skrev även i "Baby Guest boken- För barn som klarar av att höra sanningen" som vi fick av Frida i doppresent. Jättemysig bok som Nils ska få sen när han blir stor :)




Igår fick jag en inbjudan till trivseldag med min avdelning, trevligt! Trodde att jag var helt bortglömd så det var en rolig överraskning! Vi ska grilla och ha lite aktiviteter vid Granarpssjön. Jag sa att jag kommer och stannar tills dess att jag exploderar av mjölk, inte läge att pumpa ur mjölk utomhus vid sjön kanske :) Vi får se hur jag löser det :)

Vår trädgård ser numera ut såhär:


Vi fick ju 3 träd i bröllopspresent, vet dock inte vart vi ska få plats med 3 träd men det löser sig väl :)

Sen Nils lärde sig att rulla runt och ligga på mage så vill han bara sova på mage. Så på natten rullar han runt och lägger sig på mage och ibland vrider han inte på huvudet utan ligger med huvudet rätt ned i sängen, jätteläskigt! Så nu sover jag och Pontus dåligt för att vi kollar Nils hela tiden så att han inte ligger så med huvudet rätt ned. Oftast ligger han på mage med huvudet på sned så han verkar ju ändå förstå att han måste ha luft.. :)


På fredag åker mamma och pappa till Cypern, Pontus ska skjutsa dem till Landvetter. Åh vad jag också hade velat åka utomlands till sol och värme nu! :) Hade varit så skönt! Men lite jobbigt nu när Nils är så liten, det får bli många resor sen när han är större :) Vår bröllopsresa håller vi ju innestående tills lämpligt tillfälle senare i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar