Bloggportalen Statistik

söndag 29 april 2012

Söndag!

Vi har fått mycket gjort till bröllopet, nu återstår inte så mycket mer förutom det som vi har inbokat i veckan och sen har vi ju den stora fixare-dagen på fredag och sen självklart den stora dagen! Nu börjar jag bli extremt nervös kan jag säga!! Men jag känner mig ändå ganska lugn och vi har kontroll över läget. 


Igår var ju vi på Ryfors och handlade godis! Det var ännu billigare att köpa på låda än i lösvikt så vi fick allt till ett bra pris! Några lådor kostade 60 kr styck och en del kostade 40 kr styck. Så nu är allt färdigt till godisbuffén också!
Pontus var igår och handlade allt till nattvickningen (korv med bröd), så det är också färdigt.




Jessie var här igår och vi gjorde då typ grand finale- sminkningen och plockade ögonbrynen. Det är ju så jäkla svårt med smink! Vi gjorde nog typ tre olika sminkningar och den sista blev bättre. Men jag ska åka och köpa en hudfärgad ögonskugga att ha som bas, det ska bli bättre då säger dom som vet :) Ska vänja mig vid sminkningen i veckan tänkte jag. Man känner sig ju inte bekväm i en sminkning som man aldrig annars brukar ha, inte jag iallafall :)



Lika som bär?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar