Bloggportalen Statistik

onsdag 25 april 2012

Busy day!

Igår var jag hos frisören igår kväll och slingade håret. Vi bestämde tid kl. 08:30 på bröllopsdagen och då ska jag tvätta håret hemma för att spara tid. Jag skulle använda minimalt med balsam fick jag order om för att lättare kunna göra frisyren. Får nog lägga ut balsamflaskan från duschen kvällen innan för annars så häver jag väl i balsam av ren rutin och gammal vana :) Jag ska även ha på mig skjorta så jag slipper dra klädesplagg över huvudet sen när frisyren är klar, bra tips! Det hade jag inte tänkt på själv kan jag säga :)
Min frisör gick även med på att hjälpa Jessie sätta i hennes löshår, det är ju clips så det tar ju bara 5 minuter att sätta i och sen gör Jessie sin frisyr själv.


Nu har jag även bokat en tid hos Modern Nails för att fräscha upp naglarna till bröllopet. Det kostade inte mycket att bara fräscha till dem så jag kände att jag ville göra det. Mina riktiga naglar har redan växt ganska mycket och då ser ju lösnaglarna inte så fina ut. Så på onsdag kl.12 ska jag vara där. Tur att Pontus jobbar kväll nästa vecka och har förmiddagarna fria för då kan vi få många ärenden gjorda!


Klockan 14 så kommer vår kontakt på Trivselhus hit och vår mäklare och vi ska då diskutera ersättning för husets försening samt varför de fel i huset som skulle varit åtgärdade i början av april inte har blivit åtgärdade. Förhoppningsvis kan vi skriva ett nytt datum idag för att åtgärda felen och att då även skriva med påföljd om nu felen inte åtgärdas i tid.


Sen kommer mor och far hit ikväll och jag tänkte baka scones som vi kan fika på! 
Pontus smygfotade när jag och Nils powernapade :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar