Bloggportalen Statistik

tisdag 24 april 2012

Tisdag!

Igår var ju Per och Jenny här. Jag hade bakat en sockerkaka som vi fikade på medans vi pratade om bröllopet. De kommer att köra upp bröllopstårtan på förmiddagen på bröllopsdagen och vi får hoppas att den får plats i kylskåpet.. :) Vi fick även fina choklad-figurer av Per och Jenny från deras resa till Riga, mycket tjusiga motiv haha :)



Jag ringde också idag till Kastrullhäxan gällande cateringen till bröllopet. De tyckte att det var för tidigt att stämma av så jag skulle ringa till dem nästa vecka på onsdag istället, för som de sa "mycket kan ju hända tills dess", och då blir jag lite orolig och tänker "vad kan hända tills dess, kommer ni att gå i konkurs, blir ni sjuka eller vad kan hända??". Hu, jag blir orolig.. Tänk om det inte kommer någon mat till bröllopet? Vad sjutton gör man då? Nej, nu får jag sluta tänka så, klart att maten kommer, eller hur? :) Jag får inte förvandlas till en Bride-zilla nu när det bara är en och en halv vecka kvar, haha :) 


Och förresten, jag har fått tid till röntgen- kors i taket! Klockan 13 den 7 maj så ska jag infinna mig på Ryhov. Pontus har tagit semester den 7 maj för vi ska ju lämna tillbaka massa kärl till Kastrullhäxan och lämna tillbaka belysningen så det passade ju bra med röntgentiden den dagen. Den 7 maj så ska vi även på en första hjälpen utbildning på kvällen mellan 18 och 21. Utbildningen är via BVC och det känns som att man vill ha koll på vad man ska göra om en olycka/sjukdom skulle hända hemma med Nils, eller med Pontus också för den delen!



Dagens Nils-bild!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar