Bloggportalen Statistik

fredag 30 mars 2012

Friday, freitag, vendredi, fredag!

Då var favvodagen här igen! Den här veckan har blåst förbi i 300 knyck känns det som! Min tidsuppfattning börjar bli riktigt rubbad nu känner jag. En vecka för mig känns numera som en normal dag kändes innan :).

Idag har jag kånkat ner vaggan till nedervåningen. Vaggan har vi nu hittills bara använt som klädförvaring i sovrummet för att Nils sover i vår säng mellan oss, och det är ju synd att vaggan inte kommer till användning! Och nu när Nils börjar lära sig rulla så känns det inte längre säkert att låta honom sova i mjukliften i soffan så då är det perfekt att ha vaggan på nedervåningen så kan han ta sina tupplurar där på dagen. Vi har testat att låta honom sova i vaggan på övervåningen ensam och har då haft babywatchern med oss här nere men det känns inte bra att han är helt själv på övervåningen.. Vill gärna ha honom nära så att det är enkelt att titta till honom!

Just nu knallar jag runt i mina skor som jag ska ha på bröllopet, vill ju ha gått in dem ordentligt tills bröllopet så jag slipper onda fötter på stora dagen :) Känner mig som en Hollywood- hemmafru nu när jag gör alla hushållsbestyr i högklackat haha :) Fattas bara lite "tassels" hängandes lite här och var :) i och för sig så fattas det ju då också 25 graders värme ute och en porsche på uppfarten! :)

Idag jobbar Pontus till klockan 20, så jag ska ha lite god fredagsmat färdig då. Ska fundera ut något smaskigt att laga! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar