Bloggportalen Statistik

onsdag 14 mars 2012

En vanlig onsdag :)

Nu har jag precis badat Nils! Jag invigde idag vår blåa babystol till badkaret, den var faktiskt riktigt bra! Man får ju hålla honom ordentligt ändå men han sitter stadigt så det blir lite säkrare iallafall. Så här glad var lilleman när han fick bada!:



Idag när jag gick upp så var det fullt ös utanför huset. Äntligen var Jönköping Energi här och grävde ner bredbandskabel åt oss (säger man bredbandskabel?). Så nu dröjer det inte länge innan vi har bredband, tv och telefoni! Verkligen på tiden! Är trött på att surfa via mobilen och att justera antennen hela tiden när man tittar på tv! Konstigt att antennen alltid börjar strula när det är något bra på tv för en gångs skull som man verkligen vill se! Måste vara den där Murphy och hans lag.. :)


Pontus hade träffat Göran här utanför idag på morgonen och han sa att om 5 veckor börjar de bygga på nästa hus mittemot oss! Och den 21 mars ska visningshuset vara klart +planket mot stora vägen och då ska mäklaren dra igång visningar direkt. Tydligen så är det flera barnfamiljer intresserade, kul!




Idag har jag även bakat, fick ett recept av mamma igår på jättegoda kakor! Dom har inget namn så jag får väl döpa dem till Mammas havre/choklad-kakor :) Madde får bli försökskanin på kakorna, hon kommer hit vid 18- tiden. Sen kommer även en kollega till Pontus på besök.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar