Bloggportalen Statistik

fredag 10 februari 2012

Ännu mer presenter! :)

Idag kom min chef hit och Pontus chef hit med presenter till oss från jobbet och från våra kollegor, så här många presenter fick vi, eller rättare sagt som Nils fick!:


Vi fick en lekmatta med massa saker som sticker upp ur mattan som Nils kan dra i och titta på, den kommer han nog gilla! Sedan fick vi en stor mysig filt, en mobil med cirkusfigurer, sängkläder, en mjukkanin, babykläder från Esprit och ett fint kort från alla kollegor! Tack så mycket!!

Nu har jag precis varit på Ica Maxi och handlat, efter det var jag och solade, såå skönt! Har inte solat på 1 år så det var välbehövligt! :) Pontus garvade åt mig när jag kom hem för han tyckte att jag hade antagit en kräftröd hudton..! Har man inte solat på 1 helt år så blir det lätt så!

Nu ska vi göra iordning en charkisbricka med brieost (som jag längtat ihjäl mig efter), serranoskinka, salami, kex, vindruvor m.m. och mysa framför tv:n!
Imorgon ska Pontus iväg och jaga tyvärr, jag hade ju tänkt annars att vi skulle fått lite gjort här hemma och sen åkt ut till Knohult och hälsat på men icke sa nicke så jag och Nils får vara hemma och underhålla oss själva. Vi har knappt sett röken av Pontus den här veckan eftersom han sovit i gästrummet hela veckan och sen jobbat till sent hela veckan för att komma ifatt på jobbet. Vi får ta igen lite kvalitétstid på söndag istället!

Nils hälsar trevlig fredagskväll med mycket fredagsmys!:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar