Bloggportalen Statistik

lördag 11 februari 2012

Lugn lördag

Lilleman har idag bekantat sig med sin nya vän Kanin som han fick igår, Kanin har jättestora mjuka öron som lilleman snabbt upptäckte och tyckte var väldigt goda att stoppa in i munnen och suga på..! Usch :) Men gillar han det så.. Smaken är ju som baken! :)


Som vanligt så har Nils åkt med i bärselen idag, idag somnade han så fort han kom i selen. Sötnöten! Jag kan inte begripa hur jag skulle klarat mig utan bärselen, jag hade iallafall inte fått lika mycket gjort utan den :)


För er som också gillar charkis-tallrik så kan jag starkt rekommendera den salamin som vi åt igår! Milano Salami heter den, stod i en korg på charkdisken på Ica Maxi, suveränt god! På tallriken hade vi också Jamon Serrano, lufttorkad skinka, också jättegod! Sedan hade vi Havssaltade kex från Göteborg Kex med brieost och även lite kummin- knäckebröd och vindruvor, smaskens!


Pontus tog en rolig bild igår när han matade Nils med flaska då jag var iväg, Nils vägrade släppa taget om flaskan när den var slut. Nils har ett sug som heter duga, titta på denna bild haha:


Ikväll kommer Erik och Cickan hit, förhoppningsvis så har Cickan med sig vigselringen så att jag kan prova den! Cickan är ju en jätteduktig guldsmed så hon har designat och gjort vår vigselring! Kul att ha en helt unik ring! Hon ska ta med min förlovningsring hem och lägga ut den lite, jag har ju inte kunnat ha den sedan mitten av graviditeten då mina fingrar svullnade. Ringen var i minsta laget redan när vi förlovade oss så det är nog lika bra att lägga ut den en storlek iallafall så man kan ha den utan att den stryper typ all blodtillförsel haha :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar