Bloggportalen Statistik

måndag 2 januari 2012

Monday!

Måndag igen! Idag har jag varit på stan en sväng, lunchade med Jessie bland annat. Vi käkade dagens lunch på Sir Simons som ligger mittemot Jessies jobb, det var inget vidare tyvärr :) Vi skulle egentligen ätit på min favorit lunch-restaurang Lingon men de hade stängt denna veckan konstigt nog.

Jag har idag inhandlat två presenter till Pontus födelsedag och även present till Jessie! Jessie önskade sig middag på Soya så det ska jag bjuda henne på imorgon kväll och då får hon sin andra present också lite i förväg eftersom vi kanske inte hinner ses sen innan hon fyller år.

Mamma sms:ade precis, hon hade varit i Värnamo på sin första sol- kur idag. Hon har ju fått jätteproblem med att hennes händer, ben och fötter har blivit nariga och såriga, nästan som eksem. Hon fick någon kräm att smörja in sig med när hon var på Hud sist men den hjälpte inte så nu ska hon testa på att sola på sjukhuset 3 ggr i veckan, får hoppas att det hjälper! De trodde att det var någon typ av psoriasis så då ska ju ljusterapi hjälpa!

Nu har jag precis jobbat lite med ett hemligt "projekt"! Ett hemligt projekt som pågått ett tag nu men som alldeles snart blir officiellt om cirka två- tre veckor! :) :) Ska bli kul att dela med mig av det!

Här är Jessie på hennes jobb, Jessie är inte särskilt lätt att få med på kort kan jag lova! Men idag lyckades jag, om än på lite långt avstånd :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar