Bloggportalen Statistik

tisdag 20 december 2011

Tisdag

Har precis gjort tacopaj som står i ugnen, ska bli mumsigt! Pontus kommer strax hem från jobbet och han är inte riktigt frisk så han får ta det lugnt i soffan resten av kvällen. Han blev helt plötsligt jätteförkyld igår så vi får hoppas att det inte blir värre nu framåt. Inte kul att vara sjuk på jul :(

Idag har jag sorterat alla bebiskläder efter storlek och lagt in i byrån, puh! Skulle ha räknat alla klädesplaggen.. Har fortfarande några som inte torkat ännu från igår så frågan är om jag får in allt i byrån. Får packa ner lite mer av min egna kläder, kläder som jag inte behöver förrän efter flytten så ska det nog få plats!

Imorgon ska jag till MVC klockan 8 och sen ska jag träffa Johanna på stan för fika!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar