Bloggportalen Statistik

måndag 19 december 2011

Första lediga dagen!

Idag har det varit min första dag på semestern! Jag har hållit mig sysselsatt hela dagen så nu är jag jättetrött i hela kroppen så nu får det bli vila ikväll.
I förmiddags uträttade jag lite ärenden, var och handlade m.m. Sedan tvättade jag alla bebiskläderna, vi har ju hur mycket bebiskläder som helst! Tvättade 6 maskiner! Sen gick ju ingenting att torktumla så allt fick hänga i torkrummet men det hann inte bli torrt så nu är hela lägenheten fylld av hängande bebiskläder :) Det ser väldigt sött med alla småfolks- kläder överallt :) Ska bli himla skönt med tvättmaskin hemma igen så man slipper springa in och ut över gården hela tiden!

Sen var jag och Jessie och käkade och jagade sen julklappar resten av eftermiddagen. I år ska vi vara i Knohult på julafton och i Vaggeryd på juldagen, Jessie har ännu inte bestämt sig ännu vart hon ska vara men vi hoppas ju på att hon ska vara med oss på juldagen för annars hamnar vi ju i otakt eftersom vi firar julafton vartannat år i Knohult och vartannat år i Vaggeryd.

Här är lite bilder från husbygget, denna vecka ska målaren börja tapetsera. Vi mailade honom vilka tapeter vi ska ha förra veckan så jag hoppas att han beställde dem då direkt för barntapeten var det 5 dagars leveranstid på.. och målaren är bara hos oss denna vecka.. Vi får  hålla tummarna att han hinner klart!

Vardagsrum:
 Provisoriska trappan i hallen:
 Allrum övervåning:
 Köket:
Vårt sovrum:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar