Bloggportalen Statistik

söndag 18 december 2011

4:e advent

Helt galet att det redan är 4:e advent! Jag vaknade tidigt idag efter en mindre bra natt i sömn- avseende. Min kropp håller på och vänjer mig vid att vakna i tid och otid :) Mina foglossningar är verkligen inte att leka med nu, jag vaknar så fort jag försöker vända mig i sängen för att det gör så förbaskat ont! Sen är det en bebis som ligger och trycker på blåsan så jag får springa på toa stup i kvarten och när jag legat stilla ett tag och ska resa mig ur sängen så är foglossningarna ännu värre. Inte bara guld och gröna skogar att vara gravid! :) :) Men ändå helt okej,  det är helt klart värt det! Jag längtar så efter bebisen! Nu när Ronja inte finns mer så känner man en oerhörd tomhet fastän jag och Pontus ändå har varandra.

Klockan halv två kommer Madde och hämtar mig för en fika på stan. Imorgon lämnar hon landet för två veckors sol och värme! Inte alls avundsjuk på henne ähum! :) Så vi får prata av oss här nu eftersom vi inte ses på ett tag. Och vem vet, när hon kommer hem så kanske bebisen har kommit ut? På tisdag är det tre veckor kvar till beräknad förlossning, men det kan ju bli i princip när som helst från och med nu! Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar