Bloggportalen Statistik

lördag 3 december 2011

2:a advent runt hörnet

Då är det redan dags för 2:a advent imorgon! Ännu en vecka avklarad och nu har jag bara två arbetsveckor kvar tills jag går på tre veckors semester, härligt!
I torsdags började min vikarie och ska gå bredvid mig två veckor så det är skönt med lite avlastning! Ikväll ska vi vara hundvakt åt Rallan så det blir fullt ös här hemma med två bushundar!

Nu börjar magen bli väldigt stor! Det är jättesvårt att ta sig upp ur soffan, sängen och bilen haha, ser nog lite roligt ut när man försöker häva sig upp :) Har fått foglossningar "framtill" nu med så det underlättar inte direkt när man ska försöka röra på sig! Här var jag i vecka 25:
Här är jag i v.33, lite skillnad :

Igår var det reportage i tidningen om ett par i vår föräldragrupp som fick barn nu i veckan! Reportaget handlade om att vårt sjukhus är näst bäst på förlossningar och det känns ju bra! Elina och Tom som var med i tidningen fick en liten son cirka 3 veckor för tidigt, han skulle egentligen fötts 23:e december. Men han mådde bra ändå och förlossningen gick väldigt snabbt för dem!

Imorgon ska vi fortsätta jakten på tapeter till huset, det är ju så himla svårt att välja tapeter! Den här tapeten hittade vi förra helgen till barnrummet, så söt!:
Vi tänkte ha den här tapeten som fondvägg och ha de övriga väggarna i barnrummet målade vita.
Sen vete i sjutton vad det blir i övriga huset, förhoppningsvis har vi hittat övriga tapeter imorgon!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar