Bloggportalen Statistik

lördag 26 november 2011

Advent imorgon!

Imorgon är det 1:a advent och även Johannas födelsedag! Vi ska till henne och Anders och äta middag imorgon och sen ska vi åka in till julskyltningen, ska bli mysigt! Dock så är ju stormen Berit på väg hit så vi får nog räkna med en regnig och blåsig julskyltning och 1:a advent.
Idag har jag haft en mysdag och satt upp alla adventsljusstakar! Pontus är och jagar, han skrev SMS innan och skrev att haren hade lurat honom 3 ggr så jakten gick väl sådär som vanligt! :) Synd att han inte får betalt för all jakt-tid för då hade vi varit rika som troll! :)

Jag väntar med att julpynta någon vecka för jag tycker inte att julkänslan ännu  riktigt infunnit sig, plus att man tröttnar på julpyntet när det står framme så länge!

Nu har jag bara tre arbetsveckor kvar och sen går jag hem och kommer inte tillbaka till jobbet förrän 10 januari 2013! På torsdag börjar min vikarie så då har jag två veckor på mig att lära upp honom så att han kan ta hand om min avdelning på bästa sätt :)

Igår när vi var och handlade så passade jag på att klä ut mig till jultomte, med min nya kroppshydda så skulle jag verkligen passa bra som jultomte, eller vad säger ni?? :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar