Bloggportalen Statistik

måndag 7 november 2011

Sprickfärdig!

Igår tog vi lite kort min enorma mage, vi har tagit väldigt lite kort på magen så nu tyckte vi att det var dags! Kul att ha senare!


Igår när vi hade gått och lagt oss så kom det helt plötsligt en genomskinlig vätska från bröstvårtorna som bara rann, jag blev helt chockad! Jag hade helt missat att det kunde bli så innan förlossningen, jag trodde jag var påläst men detta hade jag missat! :) Så nu har jag inhandlat inlägg ifall det kommer bli mer av denna märkliga åkomma :)

Det känns så himla djuriskt på något sätt det här med amning, det får mig att se på mig själv på ett lite annat sätt tycker jag.. Vi är ju trots allt bara en typ av "djur" och egentligen är det komiskt hur vi komplicerar saker och ting! Småsaker på jobbet eller hemma kunde få mig tidigare att grubbla och oroa mig men nu känns sådana småsaker som helt meningslösa att slösa energi på, skön känsla faktiskt! Världen går inte under på grund av våra vardagliga småbekymmer!

Så, nu har jag varit tillräckligt djup för idag, hej hopp nu ska jag livsnjuta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar