Bloggportalen Statistik

torsdag 10 november 2011

Helg!

Nu är det helg för mig, är ledig imorgon fredag, skönt! Nästa vecka har jag jourvecka på jobbet men på måndagen ska vi ha workshop en heldag så då slipper jag stiga upp extremt tidigt en dag den veckan iallafall! (När vi har jourveckan var 8:e vecka så börjar man 05:30, hu!) Nästa vecka blir min sista jourvecka innan jag går på semester och föräldraledighet, skum känsla!

Tänk när jag går hem där sista dagen 16 december och bara tänker att det dröjer 1 år och 1 månad innan jag går till jobbet nästa gång.. kommer nog kännas väldigt märkligt!

Kommer ihåg när jag slutade på mitt gamla jobb, att åka ifrån jobbet för sista gången efter hela 6 år, då kom det till och med en liten tår! Nu är det ju skillnad för jag kommer ju faktiskt tillbaka och är ju bara hemma 1 år, men det hinner ju hända så mycket på 1 år så vem vet vad man kommer tillbaka till?

Tänker mycket på detta! Hoppas på att man släpper jobbet helt så fort den lille kommer ut! Det ska bli såå mysigt med bebis, att se hur den utvecklas och gör framsteg!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar