Bloggportalen Statistik

tisdag 22 november 2011

Bra dag!

Idag var jag på MVC efter jobbet, allting såg bra ut! Bebisen ligger fortfarande med huvudet nedåt och har börjat fixera sig. Idag är jag i v.33! Jag fick med hem lite info om latensfasen som är första fasen av förlossningen som man helst ska klara av hemma. Latensfasen är fram tills man är öppen cirka 3 cm.
Fick också med mig hem mallen till förlossningsbrevet som vi ska skriva tills vi ska till MVC nästa gång.
I det brevet ska man skriva vilka önskemål man har gällande förlossningen, första amningen, smärtstillande m.m.

Efter MVC så åkte jag till IKEA för det är 20% på alla stora mattor just nu och vi behöver mattor till nya huset! Köpte två st stora mattor i ull till vardagsrummet och köket. Dessa blev det:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar