Bloggportalen Statistik

tisdag 16 augusti 2011

Nya möbler

Idag beställde vi nya möbler till vårt hus!
Vi beställde denna soffa fast i ljusgrått tyg:

Vi beställde detta soffbordmed ekskiva:
Sedan beställde vi en snygg matta i ull till under soffan och soffbordet.
Sen beställde vi även detta matsalasbordet fast med stolen Kansas som ser nästan likadan ut:
Vi köpte en klaff för iläggskiva till så att vi får plats 10 st runt bordet om vi vill. Jag köpte även en ursnygg löpare i vitt skinn till som kommer bli ursnyggt till! Vi har kollat runt hos massa möbelhandlare men vi fastnade till slut hos Bergmans möbler som gav oss ett riktigt bra paketpris för allt detta så vi är mycket nöjda och hamnade 10 000 under vår budget till och med! Så det får nog bli en ny stoooor säng för de pengarna!

Jag vill flytta nu!!!
Vi åkte förbi tomten igår och nu stod det massa paket, rör och annat på tomten så nu kommer de nog snart sätta igång på allvar!

Inatt hade jag en sån hemsk natt. När jag gick och la mig så fick jag värsta halsbrännan och det började bubbla och göra ont i magen. Efter en stund gick jag på toa och då kräktes jag samtidigt som nummer 2 (nummer 2 alabama), aldrig varit med om liknande! Som tur är så har vi handfatet precis vid toan så jag kunde kräkas i handfatet. Men usch va äckligt det var! Jag var hur orolig som helst för bebisen och tänkte att den också kanske blivit matförgiftad men tydligen så ska det inte vara någon fara om man inte är långvarigt dålig och idag mådde jag ju som vanligt.

I söndags var Anders och Johanna här och vi åt då en dunderfrukost och sen åkte vi till Rosenlund och spelade äventyrsminigolf, supertrevligt! Jag vann dessutom! :) :) även en blind höna kan ibland hitta ett frö!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar