Bloggportalen Statistik

tisdag 30 augusti 2011

Bebisen!

Idag är bebisen 21 veckor i magen! Jag kände bebisen röra sig för första gången i natt, otroligt häftig känsla! Detta är bilden från ultraljudet vi gjorde för två veckor sedan :
Den har ganska mycket mindre plats att röra sig på ser det ut som! :) Åh, vad jag längtar tills bebisen kommer ut! Ska bli så himla fantastiskt att se hur den ser ut och vilka drag den har från mig och Pontus! Jag låg och läste igår om förlossningen och det känns faktiskt inte så läskigt, jag ser på något sätt fram emot att få vara med om det! Sen ska man nog inte bagatellisera det innan för då kanske det blir väldigt traumatiskt och oförberett när det väl sker i verkligheten. Jag ska vara förberedd till 1000 %!! :)
På sista ultraljudet nu så var både min mamma och Pontus mamma med, det tyckte de var väldigt roligt! Men på förlossningen får de nog allt hålla sig hemma... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar