Bloggportalen Statistik

söndag 6 mars 2011

A small step for mankind...!

Ställde mig på vågen som visade -1,9 kilo, woho! Idag är det 14:e dagen som jag har räknat kalorier så det är ju i snitt -1 kilo per vecka ungefär. Bra! Jag ska ta och mäta mig så jag kan se vart jag tappat dessa kilon, troligtvis runt magen och rumpan. Igår kväll efter att jag lämnat Jessie och Anders i Hovslätt så åkte jag till gymmet och tränade stryka och kondition.

Det är nog första gången någonsin som jag varit på gymmet klockan halv sju en lördagskväll! Vet inte om jag ska skratta eller gråta... :) När jag har nått min målvikt (om -3 kilo) så ska jag unna mig ett par nya jeans, ACNE- jeans som är mitt favoritmärke! Hoppas det går snabbt tills dess och sen ska jag ju också se till att behålla vikten :)




Sedan efter gymmet blev det melodifestival och uppdrag som fyllechaffis. Nu ska jag och älskling strax åka upp till Jessies lägenhet och fixa iordning min säng och fota den så vi kan den lägga ut den på blocket nu snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar