Bloggportalen Statistik

lördag 5 mars 2011

Lördag!

Hemma igen efter en shoppingrunda på stan, jag var dock duktig och köpte faktiskt ingenting! Men det kliade dock i fingrarna några gånger, särskilt när jag hittade en underbar jeanskjol på Vero Moda...! Men jag har ju faktiskt redan en snygg jeanskjol så då är det ju lite onödigt med en till och denna kostade 400 kr, ganska saftigt! 

Däremot så behöver jag köpa en resväska eller helst två, en stor och en lite mindre. Kanske går att hitta bättre begagnat på blocket eller Tradera? Får kika på det. Snart ska jag ju skjutsa ut Jessie och Anders som ska på 25- årsfest i Hovslätt och efter det så ska jag upp till Jessies lägenhet och fixa i ordning min dubbelsäng som Jessie har haft och som inte får plats i vår lägenhet. Sen ska den ut på Blocket, hoppas den blir såld!

Sedan blir det Melodifestivalen ikväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar