Bloggportalen Statistik

söndag 16 augusti 2020

Vad har hänt?

 

Ganska så exakt 5 år sedan så var gamla släktgården färdigrenoverad och då skiljde vi oss. Vi skiljde av flera olika anledningar och det var verkligen inte ett lätt beslut. Men samtidigt så fanns det bara det alternativet för att det skulle bli så bra som möjligt för samtliga inblandade. Exmannen stannade ju såklart kvar på sin släktgård och jag flyttade in till stan igen till en tillfällig lägenhet som dock var jättefin. Extremt central lägenhet och med en vättervy som var helt fantastisk. 


Strax därefter hittade jag ett litet radhus som passade oss perfekt, barnen fick varsitt rum och det fanns trädgård, det var otroligt nära till centrum, lekparker och Vättern. Jag och exmaken en god relation så det har fungerat väldigt bra allting även om det såklart var en ”invänjningsperiod” som var ganska jobbig. Idag har jag en ny sambo och min exman en ny fru så det har löst sig så bra och barnen har nu ännu fler i sin omgivning som älskar dem!


Jag började arbeta igen efter min föräldraledighet och sen efter detta så jag har bytt jobb tre gånger då olika väldigt spännande möjligheter passerat förbi som jag inte kunnat låta bli att greppa :) Ja otroligt mycket har hänt under de senaste 5 åren och jag ska gå in mer på det i nästa inlägg!

Jag, Nicke, Nils och Linnea på Böda Sand 2019

Barnen på Jul på Liseberg 2017

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar