Bloggportalen Statistik

lördag 15 augusti 2020

En bortglömd blogg :)

En bortglömd blogg är vad det här är :) 
Min numera exman fick barn med sin nya fru för ett tag sedan och frågade en del frågor om hur det var med t.ex. välling med våra barn Nils och Linnea. 
Sådana detaljer har man ju glömt av efter några år men så kom jag på att jag kan ju kolla i min gamla blogg! 
Allt fanns ju kvar och det var ju verkligen som att hitta sin gamla dagbok uppe på vinden efter många år :) det är ju nästan lite genant också att läsa bloggen för man var ju verkligen ung och så där barnslig så man skrev den haha!

Det låg otroligt många kommentarer för godkännande som gällde bröllopshäftet som vi hade på vårt bröllop, jag ska försöka hitta det i min gamla laptop och se om jag kan dela med mig av det om någon vill ha!

Jag ska försöka komma igång med bloggandet igen och blåsa liv i den här bloggen, otroligt mycket har hänt i mitt liv och det är mycket som händer!

Vi hörs snart igen!

Med vänlig hälsning, Linda




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar