Bloggportalen Statistik

måndag 3 november 2014

Uppvaktning

I lördags var familjen här på lite födelsedagsfirande, mycket trevligt! 
Jag fyller 31 år idag, konstigt för det känns som i förra veckan då jag hade 30-årsfest :) Men så är det, tiden går alldeles för fort!

Jättefina presenter har jag fått, en Moccamaster från maken, assietter och skålar till servisen jag samlar på, supersnygga stövlar, smoothieglas till mina gröna smoothies :), pengar, blommor m.m! Även idag har jag blivit ordentligt firad, stort tack till alla som förgyllt min dag! ♥ 

Hela familjen dock några ur bild :)
Syster yster och jag + Nils i bakgrunden :)
1,5 liter J.P Chenet, de vet vad jag vill ha ;)
Chokladfondant till dessert, fått lite dille på det :)
Snygga stövlar från syster 
Moccamaster, underbart gott kaffe!

Och idag kom P hem med blommor och frukt 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar