Bloggportalen Statistik

onsdag 5 november 2014

Läskig överraskning?

På fredag ska jag och syster ut och äta på nya stället Texas Longhorn. Efteråt har Jessie bokat bio men hon vägrar säga vilken film så jag anar att det blir en skräckis som hon vet att jag hatar...! Jag blir så sjukt rädd så jag vet inte vart jag ska ta vägen, har nog aldrig sett en hel skräckfilm... Ja vi får se vad det blir, och om jag överlever :)

I måndags och tisdags var jag i Knois och fortsatte montera skåpen och blev helt färdig! Efter 33 skåp så behöver man inte använda manual längre kan jag säga :)  Imorgon ska jag börja med lådorna. 
Vad skönt sen när köket väl är uppsatt! Men det är ju en bit kvar tills dess. 

Samtliga badrumsmöbler är beställda och anländer nån gång nästa vecka, vitvarorna är också nästan klara. Vi har hittat ett golv som många lovordar, ett korklaminatgolv från Golvabia som heter Vinylcomfort. 

Nu kikar vi på kakel till köket och kakel/klinkers till badrummet samt matta till tvättstugan. Det som återstår och som blir lite trixigt är bänkskiva. Skivan blir så lång på ena sidan så om vi ska ha sten måste det bli en skarv. Så det får vi fundera över.

Nu ikväll ska Pontus hålla handladdningskväll här hemma så jag och barnen flyr till Mickan och kidsen. Varje dag när Nils tittar på skåpbilen Olle så skriker han "Olle! Åka till Olle!" Haha :) Det är såklart tredan givet att Olle får en skåpbil sen som första bil! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar