Bloggportalen Statistik

fredag 4 juli 2014

Loppisfynd

Igår kom mor hit på förmiddagen Jessie skulle också ha kommit men hon var dessvärre sjuk! Hoppas hon kryar på sig till imorgon när vi ska åka och fira pappa som fyller år. Och gårdagens väder igår var ju som idag, astråkigt! Egentligen hade vi tänkt gå på matmarknaden och äta lunch på Piren men med regnväder så är man ju inte så sugen på det! 

Så vi åkte till Erikshjälpens loppis som har öppet tisdagar, torsdagar och lördagar. De har även flyttat till nya lokaler på Ljungarum, det var jättefräscht! Fanns en kafeteria och en fin lekborg för barnen. Jag hittade en del fynd, köpte bl.a. lite jultomtar (!), behöver ju ha en hel del mer julsaker till ett ännu större hus sen tänkte jag :). En bakplåt hittade jag också i precis de mått som jag sökt och sen även ett fint vinställ!

Mamma hittade även hon en del fynd, bl.a. en traktor med släp till Nils för 15 kr! :) Hon hade ju även varit på Gekås och i Gällared på Lager 157 så Linnea fick 2 par byxor, en aktivitetsleksak och jag fick en hel del också! Stort tack!! 

Sedan åkte jag och barnen och hämtade Pontus när han slutade jobbet och sen for vi och klippte oss hela familjen! Full rulle hela dagen! Och nu har vi även fått en bättre tidsplan för vad det gäller husrenoveringen i Knois så om ni letar hus i Huskvarna så ska ni hålla utkik efter vårt nuvarande för det kommer nog komma ut på Hemnet runt februari! Jag återkommer såklart om det när det börjar närma sig! ;)







Haha, ja den är sjukt ful den ena tomten med halsen, men Nils kommer tycka den är jätterolig :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar