Bloggportalen Statistik

onsdag 25 juni 2014

Berg och dalbana

Min vikt är lite utav en berg och dalbana just nu! Förra veckan ökade jag 0,8 och idag visade vågen på minus 1,1 för denna veckan. Vi tog en promenad igår på berget och det är sådana sjuka backar och med varsin barnvagn så var det riktigt bra träning! Skulle vi gå den rundan varje dag så skulle man inte behöva fundera över varken träning eller kost haha :)

Jag ska nu även börja avveckla amningen. Linnea är väldigt svårammad nu och äter hellre från flaska så jag får sitta och pumpa ut. Och det sliter ju så mycket på bröstvårtorna med pumpen så det är inte hållbart att hålla på så någon längre tid framöver. Snart är hon 6 månader och det har varit mitt mål så jag är nöjd med att ha ammat så länge iallafall! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar