Bloggportalen Statistik

söndag 13 april 2014

Luring

Nils är en riktigt liten luring hihi :) Igår berättade Pontus att han försökte lura Pontus vid nattningen. Nils låtsassov och det gjorde Pontus också men Nils trodde Pontus sov på riktigt. Så då försökte han smyga upp från sin säng haha! Igår var Nils farmor på besök och när vi fikade så tog Nils två kakor och när han blev tillsagd så var han väldigt snabb med att ge mig en kaka precis som om det var så han hade tänkte göra från början hehe. Och idag på morgonen så försökte han gömma sig på övervåningen som ni ser på bilden nedan, men något avslöjade honom haha!


I fredags så var jag, Nils och Linnea ute hos familjen F/S och hälsade på. Nils upptäckte Olles traktor när vi skulle åka hem och vägrade hoppa av den.. :) 

Igår hade Pontus barnen så jag träffade Jessie och vi åt lunch och shoppade på A6. Hittade en så fin klänning till Linneas dop, kul när man hittar sådana där plagg som man förälskar sig i direkt! :)

Både jag och Linnea börjar bli förkylda. Jag fick ont i halsen igår kväll och ont i huvudet och det är värre idag. Linnea är täppt i näsan stackaren. Hoppas det går över fort!



Klänning från MQ, STOCKHLM Marielle dress


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar