Bloggportalen Statistik

fredag 11 april 2014

I Nils och Linneas påskägg

Nils äter ju inte godis ännu så Nils ska få något annat i sitt påskägg. Och nu har jag hittat den perfekta boken till honom så den ska han få i sitt påskägg! Nils älskar, som så många andra småbarn, "Babblarna" och tittar ofta på det på Youtube. Och nu hittade jag en hel serie böcker om just Babblarna! Så bok nr.1 "Dadda hälsar på" får han på påskafton, ska bli kul att se vad han tycker om den :)

Linneas påskägg innehåller en bitring som jag köpte på Citygross. Tycker Citygross har en himla bra leksaksavdelning! Farligt bra, alltid något som vill åka ner i kundvagnen :)

Igår träffade jag Johanna och Mira på A6 medan Nils var på förskolan och Anders var hemma med Vincent. Det blev en hel del fynd, vi var verkligen i vårt rabatt-esse haha :) 



Nils ville inte åka hem från förskolan igår så vi stannade och lekte en stund:








2 kommentarer:

  1. Nä det blir lite annorlunda ägg till de små! Vi ska ge Otis en t-shirt och sådana där smoothies.. Jag tror de kommer uppskatta ägget mer än sakerna! Perfekt bok! Shit va alla ungar gillar Babblarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra tips med smoothies, så får dom ändå nått gott i äggen också! :)

      Radera