Bloggportalen Statistik

lördag 8 mars 2014

Minikollektion

Igår var vi hemma hela dagen jag och barnen. Nils var jättesnäll hela dagen, när jag sa till honom att vi skulle städa så gick han och hämtade dammsugaren haha! :) Jag blir förvånad varje dag av hur mycket han kan och vad mycket han förstår! Han är ingen bebis längre :) Han har börjat gilla att vara i sitt rum och leka, och igår medan jag städade så var han där hela tiden. När jag tittade till honom så satt han i sin säng och läste en Bilar- bok! Mammas hjärta smälter, så söt! 

På kvällen så kom Erik, Cickan och Matilda hit. De ska ju ha också ha en till bebis om ca. 20 veckor! Linnea fick en jättefin illustration i present som vi ska rama in och hänga i hennes rum! Man kan beställa dessa målningar här: http://minikollektion.wordpress.com/minikollektion/ och så hämtar man paketet på Rudenstams gårdsbutik! Finns jättemycket fint att välja mellan på hemsidan. Kul med lite unik konst och när det görs lokalt också!

Vår kära grannkatt underhöll oss igår till Nils stora förtjusning! Katten hade bestämt sig för att ta sig under presenningen över sandlådan och höll på med det ett bra tag. Sedan klättrade den även upp under fågelhuset och satt och lurpassade på fåglarna. Fullt upp minsann :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar