Bloggportalen Statistik

lördag 22 mars 2014

"Homemade by Mormor BM" :)

Nu är badrummet iordningställt igen, tack och lov! Men det tog nästan hela dagen igår innan hantverkaren blev färdig. Nu får vi bara hoppas att det inte kommer några fler sprickor!

Mor och far kom igår för att passa Nils medan jag och Linnea hade tänkt åka till Lager 157 för att hämta ut min vinst. Men de erbjöd sig att passa båda barnen och det var nog tur det för det hade varit lite bökigt att prova kläder med Linnea i barnvagn! Mor och far hade även med sig en present till Linnea från familjen S. Det var en supersöt body som Fridas mamma har gjort själv! Så himla söt och jisses vad duktig hon är! Stoooort tack!! Längtar tills Linnea kan ha den, hon är ju fortfarande bara en liten 56:a.

När jag kom till Lager 157 så fick jag en chock, jag har nog aldrig sett en så lång kassakö innan! Men som tur var så behövde jag inte stå och köa utan fick bara prova ut vad jag ville ha. Hittade ett par fina jeans och en snygg topp från Svea! En sån dröm att få välja vad man vill och sen inte behöva betala!! Så skulle det va jämt hihi :)

Barnen hade skött sig fint så det hade inte varit några konstigheter, första gången som vi hade barnvakt till båda barnen!

När Pontus kom hem så åkte jag till A6 och mötte upp Madde för fika. Jag hämtade även ut mitt efterlängtade fyndpaket på Polarn och pyret! Efter fikat så gick vi till IKEA, Madde skulle ha glashyllor till sitt nya köksskåp och jag köpte en ram till bilden som vi fick av Erik och Cickan till Linneas rum. Det var härligt att komma hemifrån och umgås med Madde på tu man hand, kändes som det var vääääldigt längesen! 

Så himla fin!
"Homemade by Mormor BM" hihi, klockrent varumärke! :) 
Min vinst!
Fynden från säsongsrean på P.O.P!
Äntligen inramad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar