Bloggportalen Statistik

onsdag 19 februari 2014

Ett mirakel!!

Igår somnade Nils i sin egen säng!! Det är nästan ofattbart hihi :) 
Han vaknade lite tidigare än vanligt, vid 06:15, men annars sov han som en stock hela natten! Helt underbart! Och han ville själv dessutom, så det var inget "jobb" med att få honom att lägga sig i sin egen säng. 
Plötsligt händer det! Nu får vi se om han vill sova i sin egen säng kommande natt också..

Även Linnea hade en bra natt, inget magont och ingen nästäppa. 100% av familjen fick alltså sova! :)

Igår bakade jag frallor, det är så sjukt gott med rykande färskt bröd! 
Min Kitchen Aid som jag fick i 30-års present är så himla bra, det är ju så mycket smidigare att baka nu. Ska försöka baka bröd ofta så vi slipper köpa, man sparar ju en del pengar på det. Eget kött och eget bröd, snart är vi självförsörjande..! :)



1 kommentar:

  1. Vad skönt att ni alla fick sova i natt och att Nils ville sova i sin egen säng! :)
    Jag bakar gärna bröd och lägger i frysen för det är mycket godare att äta än köpebröd! Men jag saknar det egna köttet!

    SvaraRadera