Bloggportalen Statistik

söndag 12 januari 2014

Och nu kommer vintern!

Kollade nu på Kanal 5 och Livet på BB, snyft! Finns det något finare än när en bebis kommer till världen? Jag bara lipar, kan inte titta på sådana program utan att gråta. Det blir så när man blir förälder, kan inte kolla på BB- program utan att gråta eller att titta på någon serie eller film där barn kidnappas eller far illa på annat sätt, usch! Känslig och sårbar blir man som förälder, men konstigt vore det väl annars?

Idag har vintern anlänt! Och en massa mer snö ska det bli! Så nu får vi äntligen använda Nils snowracer som han fick i julklapp av sin mormor och morfar. Jag har en plan på att skotta ihop en liten backe i trädgården som Nils kan åka i, men då behövs det mycket mer snö! Vi får se hur det blir med den saken, risken att det blir slask ganska omgående känns ju överhängande.

Nils och Pontus åkte och storhandlade innan, märkligt nog hamnade de även på Biltema, lustigt! :) Biltema är som något typ av slukhål för Pontus, han kan inte åka förbi utan att sugas in haha!

Vi lyckades få Nils att somna tidigt idag, redan vid 11:30. Vi ska träffa mina föräldrar, Jessie och Anders klockan 14 på restaurang för att fira Jessie som fyller år imorgon! Ska bli jättegott, jag ska verkligen njuuuta för som så mycket annat just nu så är det nog sista gången på länge som jag kommer iväg ut på restaurang! :)


Finns alltid något roligt att leka med på Biltema tycker Nils

Snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar