Bloggportalen Statistik

söndag 19 januari 2014

2-års firande och Linnéa träffar mormor, morfar och moster

Igår kom Nils och Linnéas mormor, morfar och moster för att fira Nils och hälsa på Linnéa för första gången. Vi åt middag och sen firades Nils med tårta och en massa presenter! Nu har han fått presenter så han klarar sig till nästa jul, det är ju en sak som är säker haha :) Han fick en brandbil, mjukisorm, spelgitarr och kläder. Linnéa fick också en massa urgulliga kläder, bl.a. klänning, pyjamas, leggings m.m. Så söta kläder så jag tror dör! Det kommer bli farligt det här, jag kommer gå bananas på alla dessa söta flickkläder som finns!

Här kommer ett bildregn, kameran går varm här hemma som ni kanske förstår :)
















3 kommentarer:

  1. Haha, jag säger det till Petter varje gång vi köper kläder till Otis, och jag ser tjejkläderna att om nästa blir en tjej är vi körda ekonomiskt :-)

    SvaraRadera
  2. Otis och Timo ska det ju vara då.. Glömmer bort att jag har två haha.. Va söt hon är! Så lik Nils!

    SvaraRadera
  3. Jag gjorde precis en liten beställning nu på urgulliga klänning-bodys, tunikor och leggings hihi :) men det är kul med pojkkläder också, finns mycket fint till dem också :)

    SvaraRadera