Bloggportalen Statistik

tisdag 10 december 2013

Hemma-Nils

Nils fick stanna hemma med sin pappa idag också för säkerhets skull. Men han har inte varit dålig i magen och har varit väldigt pigg, så han kan gå till dagis imorgon iallafall. Sen blir det inget VAB på minst 1,5 år eftersom jag går hem från och med fredag! Har inte riktigt fattat att jag inte ska jobba nu på så länge, känns mycket märkligt! 

Idag har Nils och Pontus bl.a. lekt med lera, Nils tycker det är superkul! Vi får nog införskaffa lite mer lera snart, den torkar ju efter några användningar. 

Idag skrev jag de sista julkorten, varje år tänker jag alltid att jag måste spara alla adresser så jag slipper sitta och söka reda på alla varje år, men även detta år så blev inga adresser sparade.. Men nästa år, då jäklar :)

Nils i sin mysiga jumpsuit från PompDeLuxe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar