Bloggportalen Statistik

lördag 14 december 2013

Folkstorm på stan

Jag mötte upp Jessie på stan innan och jäklar va folk som var på stan. 
Det ena parkeringshuset var fullt och i det nya fick jag köra ända upp på taket för att få plats, så det var minst sagt mycket folk på stan! Men nu till jultider så tycker jag att det är mycket mysigare att gå på stan än att åka till A6, och smittorisken känns ju mindre på stan också..! Jag vägrar åka på magsjuka detta år!! :) 

Jessie hade varit och klippt sig och var så himla solbränd och fräsch! 
Jessie, Anders, mor och far har ju varit på Kap Verde en vecka och kom hem igår. De hade haft det jättebra men kanonväder hela veckan, så det blev en rejäl omställning för dem att komma hem till detta tråkiga väder.

Åh vad jag längtar tills vi kan följa med utomlands hela familjen, får bli sen när lilleskrutt hunnit bli 2-3 år iallafall. Då är Nils 5..! Känns väldigt avlägset men tiden går ju ruggigt fort.

På stan shoppade jag ett par byxor till mini att ta med till BB, ett par könsneutrala Newbie- byxor i stl.50, så söta!

Jessie och en jättestor tumme!

Julstämning på stan

Utsikten från parkeringshusets tak

Mini-byxor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar