Bloggportalen Statistik

torsdag 19 december 2013

En förklaring!

Igår så åkte jag och Nils och mötte upp Pontus på IKEA för att äta kvällsmat där när Pontus slutat jobbet. Vi behövde komma hemifrån så vad är då bättre än kvällsmat på IKEA? :) Barnens paradis! :)

Pontus kände sig yr och konstig, precis så som jag kände mig för några dagar sedan. Och inatt fick han nästan 40 graders feber så vi misstänker att han åkt på influensan och att det var det som jag kände av, men jag har ju vaccinerat mig så då bryter det ju inte ut. Jag är väldigt tacksam för att jag vaccinerade mig nu när jag ser hur ynklig stackars Pontus är! Hoppas nu att inte Nils blir sjuk också, men han har inte visat några sjukdomssymptom ännu iallafall.

Nils är på julfest på dagis idag så jag ska passa på att pynta granen nu tänkte jag, betydligt smidigare att göra det när han inte är hemma. Så får han en trevlig överraskning när han kommer hem också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar