Bloggportalen Statistik

söndag 29 december 2013

Aj, aj

Igår tog vi in syskonvagnen och satte dit liggdelen. Nils ville provsitta och ville sen inte hoppa ur hihi :) Det är bra att Nils kan se in i liggdelen från där han sitter, så kan han titta till bebisen och prata med den :) Madde och Glenn var här och hälsade på igår kväll och då visade Nils dem vagnen och körde runt med den och ville sitta i den vid bordet haha :) Han gillar onekligen nya vagnen!

Nu börjar vi bli färdiga med bebisförberedelserna, bara vaggan kvar och att packa BB-väskan.

Idag är Pontus och jagar och Nils är ute hos sin farmor och farfar. Jag har varit och nyårshandlat och tar nu igen mig i soffan. Idag är jag nästintill orörlig känns det som, det trycker på enormt nedåt och gör ont som tusan i svanskotan så fort jag rör mig eller sitter fel. Jag vaggade runt som en anka när jag var och handlade och fick använda kundvagnen som en rullator haha :) Ska nog försöka undvika att storhandla nu det sista innan förlossningen för det lindrar ju inte värken direkt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar